امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 29, 2021

Do You Need a CDP? And Other Data Mysteries

“Your call center might have Zendesk here and ServiceNow here and a knowledge base there and a CRM. You have five or six systems put together to run your contact center each, of which have their own ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A8515B831924C79B2E22B1D308E0348&url=https%3a%2f%2fwww.datanami.com%2f2021%2f10%2f29%2fdo-you-need-a-cdp-and-other-data-mysteries%2f&c=17245236683205453616&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment