امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 29, 2021

Nonprofits take center stage at Neon One's Generosity Xchange

The conference showcased the continued expansion of the powerful Neon One suite of products, including the debut of new donation forms for online giving for flagship product Neon CRM and the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FB5F25B6EDB14BBC8C0AABCA5A1F56B8&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fnonprofits-take-center-stage-at-neon-one-s-generosity-xchange-1030915562&c=8174345533702167647&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment