امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, October 30, 2021

Customer Relationship Management (CRM) System Market Disclosing Latest Advancement 2021 to 2027 Covid-19 Analysis | Workbooks, UserVoice

This Customer Relationship Management (CRM) System market report includes several sectors as well as an analysis of the market's major trends and determinants. These market dynamics elements include ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F58B84CBF99A47AB829155FFE23A0BF0&url=https%3a%2f%2fwww.openpr.com%2fnews%2f2448307%2fcustomer-relationship-management-crm-system-market&c=4972193511104467416&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment