امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 29, 2021

Compass scoops up 3 Warburg agents in wake of firm’s sale

Chiaramonte and Isacoff Friedland, who are known in the industry for their aesthetics-focused marketing, were drawn to Compass’ consumer relationship management platform, or CRM, which they ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A8515B831924C79B2E22B1D308E0348&url=https%3a%2f%2ftherealdeal.com%2f2021%2f10%2f29%2fcompass-scoops-up-3-warburg-agents-in-wake-of-firms-sale%2f&c=2098387519411414772&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment