امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 29, 2021

Five Tips For Nurturing Leads Virtually

Try these five tips to nurture more leads in less time. 1. Plug It All Into A CRM Trying to keep track of all your leads? At a certain point, it’s impossible without a customer relationship management ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FB5F25B6EDB14BBC8C0AABCA5A1F56B8&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbesbusinessdevelopmentcouncil%2f2021%2f10%2f29%2ffive-tips-for-nurturing-leads-virtually%2f&c=15867964925277676762&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment