امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 27, 2021

Europe Software-as-a-Service (SaaS) Market May See a Big Move | Google, Salesforce, Symantec Corporation

HTF Market Intelligence released a new research report of 75 90 pages on title Europe Software as a Service SaaS Market 2021 2025 with detailed analysis forecast and strategies The market Study is ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D3EA6C282F0944E086974D20159588EA&url=https%3a%2f%2fwww.openpr.com%2fnews%2f2444796%2feurope-software-as-a-service-saas-market-may-see-a-big-move&c=5961267288660006736&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment