امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, October 31, 2021

Humans in the loop: it takes people to ensure artificial intelligence success

A copious amount of training data and elastic compute power are not the cornerstones for successful AI implementations.' ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=758C8EFAB9074B50AE72C3689E8F2686&url=https%3a%2f%2fwww.zdnet.com%2farticle%2fhumans-in-the-loop-how-people-can-ensure-artificial-intelligence-success%2f&c=5201314632154470196&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment