امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 27, 2021

LivePerson acquires VoiceBase and Tenfold to power scaled Voice AI innovation

Through these acquisitions, three powerful technologies combine to create a unified, AI-enabled system for customer experience: VoiceBase’s superior speech recognition and analytics capabilities, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D3EA6C282F0944E086974D20159588EA&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fpr-newswire%2ftechnology-business-5906129d68124670d985ee12d29c830d&c=2658712271473455504&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment