امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, October 28, 2021

Salesforce Adds to Field Service

Technicians can get real-time training or pull in additional support from co-workers when needed. DocuSign also yesterday released ;DocuSign CRM for Field Service, which will allow companies to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=191CD8C5818A4006B56B365C07650B1B&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fCRM-News%2fCRM-Across-the-Wire%2fSalesforce-Adds-to-Field-Service-149804.aspx&c=8864417949324483366&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment