امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, October 31, 2021

CRM BPO Market SWOT Analysis including key players Atento, Accenture, SAP, SyaRose, HPE, IBM, Fujitsu, Chinetek

Global CRM BPO Market was valued at USD XXX million in 2021 and is expected to grow at a compound annual growth rate (CAGR) of XX percent to reach USD XXX million by 2029 including key companies- ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DBA47BEFBB714B07AE8EE934634AEF0E&url=https%3a%2f%2fchipdesignmag.com%2fcrm-bpo-market-swot-analysis-including-key-players-atento-accenture-sap-syarose-hpe-ibm-fujitsu-chinetek%2f&c=9922243760197937145&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment