امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, October 31, 2021

Built In Chicago’s Featured Companies of the Month

Looking to join a small team with a seed round under their belts and big dreams? Or maybe you’d prefer to work at a company that was recently acquired for over a billion dollars or one that just hit ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C63EA451FDC14D3CB89CE669E9DFDD48&url=https%3a%2f%2fwww.builtinchicago.org%2f2021%2f10%2f28%2fchicago-featured-companies-november-2021&c=250431913533033346&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment