امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 29, 2021

Q4 Inc. to Report Third Quarter 2021 Results on November 10th

Inc. (TSX: QFOR), a leading capital markets communications platform, intends to release its third quarter 2021 results before the market opens on Wednesday, November 10, 2021. In conjunction with this ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FB5F25B6EDB14BBC8C0AABCA5A1F56B8&url=https%3a%2f%2fwww.argus-press.com%2fnews%2fnational%2farticle_66f7a7a2-4169-5c97-9f22-c7888362d8c7.html&c=6550871790166828933&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment