امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, October 30, 2021

Customer Relationship Management Services Market to See Huge Growth by 2026: IBM, Microsoft, Nimble

Thus, the demand for customer relationship management services will be growing in the upcoming years. These CRM services refer to the type of business software and services that integrates a wide ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F58B84CBF99A47AB829155FFE23A0BF0&url=http%3a%2f%2fwww.sbwire.com%2fpress-releases%2fcustomer-relationship-management-services-market-to-see-huge-growth-by-2026-ibm-microsoft-nimble-1348311.htm&c=10446098726277129021&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment