امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 29, 2021

Singapore's Aremyhair by JPG Enterprise Pte Ltd is Partnering with HokuApps to Accelerate Digital Transformation of their Hair Replacement Services

This will improve customer record management, enhance potential lead tracking, and automate manual CRM tasks by providing next-generation communication solutions that will help in engaging customers ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FB5F25B6EDB14BBC8C0AABCA5A1F56B8&url=http%3a%2f%2fsip-trunking.tmcnet.com%2fnews%2f2021%2f10%2f29%2f9480565.htm&c=12315231335354253906&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment