امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 25, 2021

Move Over FinTech: GrowthTech has Arrived

Over the last decade, the rise of Software as a Service (SaaS) has disrupted the payments industry and forced businesses to rethink how they invest in technology to deliver an exceptional customer ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F34D88C5B7204B328DD3DB0231D948E0&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fmove-over-fintech%253A-growthtech-has-arrived-2021-10-25&c=16873379820760921205&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment