امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 26, 2021

Imaginuity's New Pylot™ Platform Facilitates Launching Multiple Brand Websites and More Effectively Supports the Complete Customer Journey

Imaginuity® has launched Pylot, a scalable cloud-based platform for companies to roll out their digital presence across multiple locations, brands, and websites, allowing them to quickly and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8A67B088B6B34D9188EFB10B524224DF&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2021%2f10%2f26%2f9477784.htm&c=15883831402080536327&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment