The next big change that will fundamentally alter the way marketers and customer experience professionals track, reach and engage with their customers is coming soon. The end of third-party cookie ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0238F59CDB4245FD91977697333E0C3D&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fdigital-marketing%2fhow-to-prepare-your-customer-experience-efforts-for-a-post-cookie-world%2f&c=818472322346755075&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment