امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, October 1, 2021

Central Pattana’ reveals a new business model with a focus on the business ecosystem of shopping centers

Central Pattana’ reveals a new business model with a focus on the business ecosystem of shopping centers to help its partners achieve sustainable growth with the ‘Scaling Up Your Business’ strategy, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=31DF0AA7835D42EA8698264C2346C105&url=https%3a%2f%2fwww.nationthailand.com%2fpr-news%2fbusiness%2f40006915&c=1521597824045706862&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment