امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 27, 2021

Serent-Backed Revinate Announces NAVIS Acquisition

Lance Fenton, Partner at Serent Capital, stated, "NAVIS and Revinate are two platforms that provide a tremendous amount of value to their customers. By tightly integrating Revinate's leading guest ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=65C9634BE27D431EA3E7AB23C409339D&url=https%3a%2f%2fwww.galvnews.com%2fnews_ap%2fbusiness%2farticle_a45edc88-fc74-5c8d-aebb-c880fd87809a.html&c=7111232981809085218&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment