امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, July 27, 2021

Cloud Backup Market Size to Reach USD 4229.3 Million by 2026 at a CAGR of 12.5% | Valuates Reports

The global Cloud Backup market size is projected to reach USD 4229.3 Million by 2026, from USD 1834.3 Million in 2019, at a CAGR of 12.5% during 2021-2026. Major factors driving t ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6FA68C91408A446D87EF02BBA9973EE1&url=https%3a%2f%2fcloud-computing.tmcnet.com%2fnews%2f2021%2f07%2f27%2f9417899.htm&c=14359459698251147367&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment