امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, July 26, 2021

4 Biggest Challenges of Centralizing Operations in HubSpot’s CRM

It is no secret that sales and marketing teams have been working through their siloed efforts for years. Service ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C2F8B0C199CB46D7BE550AAC13283DC5&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fmarketing-automation%2f4-biggest-challenges-of-centralizing-operations-in-hubspots-crm-02421058&c=15366244525955465780&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment