امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 26, 2020

SrinSoft’s Adaptation to COVID-19

We made use of both off-the-shelf products readily available in the market like the Microsoft Office Suite of products including Teams, Stream, Power BI and Projects in addition to our existing ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=826D0850EE5E41119606D2CC32C9CEE5&url=https%3a%2f%2fwww.engineering.com%2fDesignerEdge%2fDesignerEdgeArticles%2fArticleID%2f20460%2fSrinSofts-Adaptation-to-COVID-19.aspx&c=7501102872526177714&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment