امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, June 26, 2020

Can You Really Cut Down On Expenses Using CX Strategies And Thereafter Also Prove It

How can we show that these CX projects generate results that help in business growth? Now it is really surprising for our customers to hear when we say to them that they can find all the answers to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=826D0850EE5E41119606D2CC32C9CEE5&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2fcan-you-really-cut-down-on-expenses-using-cx-strategies-and-thereafter-also-prove-it%2f&c=3895025889700772303&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment