امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 25, 2020

Salesforce Option Trader Bets $1.5M On Software Stock Heading Higher

Salesforce.com, inc. (NYSE: CRM) shares are up 21.7% in the past year. The cloud-based customer relationship management giant has been one of the best large-cap growth stocks ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E140215519BF48BF813DA9309B9342C3&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fmarkets%2foptions%2f20%2f06%2f16392753%2fsalesforce-option-trader-bets-1-5m-on-software-stock-heading-higher%3fmod%3dmw_quote_news&c=4591234538786116940&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment