امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, June 25, 2020

CINC and Structurely team up to build a better chatbot

The popular lead generation and nurturing solution has worked for 9 months with intelligent automation company Structurely to deeply entrench its tech ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E140215519BF48BF813DA9309B9342C3&url=https%3a%2f%2fwww.inman.com%2f2020%2f06%2f25%2fcinc-and-structurely-team-up-to-build-a-better-chatbot%2f&c=9629274884329073181&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment