امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 10, 2023

Telefónica and Atento renew their Global Alliance until the end of 2025

With this agreement, Atento reaffirms its customer's trust by remaining their preferred supplier for global customer services. This master agreement includes contracts with Telefónica in Spain, Brazil ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6434e7dc8d9a4d82b3bf35cc4418090d&url=https%3a%2f%2ftechnews.tmcnet.com%2fnews%2f2023%2f04%2f10%2f9791613.htm&c=11467236247247414641&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment