امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 10, 2023

Bank scares won't stop VC interest in retail auto tech deals

Here are edited excerpts. On investment opportunities in the retail technology space In terms of investment areas, there's a variety of pain points that come up in retail tech, including areas like ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6434cbc1f8f84d24bbee5e7384026d5d&url=https%3a%2f%2fwww.autonews.com%2fretail%2fcar-dealership-retail-tech-still-draws-investor-interest&c=7330778115091922949&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment