امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 9, 2023

Online Blockchain plc: Umbria Partners with Web3 'Super App' EMG

Umbria Network is providing a fast and cheap bridging solution to EMG - the world’s first Web3 telco super app built on the blockchain. EMG, a web3 venture within the Emeldi Group, leverages the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6433420b285448038a6b723e944fa4e5&url=https%3a%2f%2ftechnews.tmcnet.com%2fnews%2f2023%2f04%2f05%2f9789987.htm&c=17912069859632737482&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment