امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 9, 2023

Amid tech talent shortage, women of color are tech-ready and untapped

As more than 400,000 tech and tech-adjacent jobs remain unfilled — despite ongoing layoffs — women of color remain vastly underrepresented in STEM, one study shows.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64335e2808ec4232947353dd27b3f004&url=https%3a%2f%2fwww.hrdive.com%2fnews%2fwoc-in-tech-talent-gap%2f646653%2f&c=6587964183188501322&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment