امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 27, 2021

Success Anywhere, Dreamforce Everywhere: Salesforce Announces the First Global Dreamforce

PRNewswire/ -- (NYSE: CRM), the global leader in CRM, today announced the first-ever global Dreamforce—taking place in San Francisco and cities around the world, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AAC3E3FC6FFC4FD9AF22CCCB1F8D7FC1&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2fsuccess-anywhere-dreamforce-everywhere-salesforce-announces-the-first-global-dreamforce%2farticle_58df542e-720e-5e6e-a7a6-96ecb264eb29.html&c=7062362422762013359&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment