امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, May 31, 2021

CRM Survey 2021

Ian Allsop finds that having a strong CRM system brought benefits during lockdown and that the adoption of cloud-based system continues, but integration can still cause issues.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E878C135F2994A9B9BF8D1C373164C30&url=https%3a%2f%2fwww.civilsociety.co.uk%2ffinance%2fcovid-19-pandemic-accelerates-trends-in-crm.html&c=2763354693922126036&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment