امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 27, 2021

Salesforce details plans for in-person Dreamforce in S.F. this fall

Salesforce will return to an in-person Dreamforce conference in September, the company confirmed today on its quarterly earnings call. The company (NYSE: CRM) will hold simultaneous in-person events ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AAC3E3FC6FFC4FD9AF22CCCB1F8D7FC1&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2fsanfrancisco%2fnews%2f2021%2f05%2f27%2fsalesforce-details-plans-for-in-person-dreamforce.html&c=10356560597076557303&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment