امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 28, 2021

How Technology Is Improving Franchise Operations

If last year taught franchises anything during the height of the pandemic, it’s been to put increased focus on operational efficiency with the help of technology. Today, franchise businesses grow at ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=01EB18C7301D40B28D7025263AD6F75C&url=http%3a%2f%2fwww.wilmingtonbiz.com%2finsights%2fmel_beasley%2fhow_technology_is_improving_franchise_operations%2f3049&c=12377196709379340634&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment