امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 30, 2021

Future 50: NXTGEN riding high on buoyant market

There’s been a huge change in the job market in the past 12-18 months,” says Jonny Harrison, MD of NXTGEN Recruitment. “As ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F671580F699A483382934947F7D94166&url=https%3a%2f%2fwww.eadt.co.uk%2fnews%2fbusiness%2ffuture-50-nxtgen-growing-strongly-7983408&c=16726164541456953090&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment