امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, May 29, 2021

3 Stocks to Hold for the Next 20 Years

When you're hunting for stocks to add to your portfolio, the best way to fuel and maximize your returns is to focus on high-quality companies that you can hold on to for many years. Not all stocks ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FAD1E40EBE094132844F7FA0FFCAE020&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2021%2f05%2f29%2f3-stocks-to-hold-for-the-next-20-years%2f&c=12217877377672965986&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment