امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 28, 2021

5 Salesforce Analysts Break Down Q1 Beat: 'Executing On Improving Growth And Margins'

Shares of Salesforce.com, inc. (NASDAQ: CRM) jumped 5.43% on Friday after the company reported accelerating growth in the first quarter and issued impressive ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=01EB18C7301D40B28D7025263AD6F75C&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fanalyst-ratings%2fanalyst-color%2f21%2f05%2f21344752%2f5-salesforce-analysts-break-down-q1-beat-executing-on-improving-growth-and-margins&c=12586296613488527550&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment