امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, May 31, 2021

C3.ai (AI) to Report Q4 Earnings: What's in the Cards?

AI is set to report fourth-quarter fiscal 2021 results on Jun 2. The Zacks Consensus Estimate for revenues currently stands at $50.5 million. For the quarter, the consensus mark for loss has remained ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E878C135F2994A9B9BF8D1C373164C30&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fc3.ai-ai-to-report-q4-earnings%253A-whats-in-the-cards-2021-05-31&c=4954580563615981740&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment