To create value for customers and society with big data analytics, Huawei's FusionInsight incorporates powerful big data solutions for the carrier, enterprise, and consumer sectors.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6A8B06C95AD84A86A3BF1860D3F7E825&url=https%3a%2f%2fwww.huawei.com%2ffr%2ftechnology-insights%2fpublications%2fhuawei-tech%2f76%2ffusioninsight-innovation-creates-more-value&c=828374923752837237&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment