امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, May 29, 2021

COVID-19 Impact on Healthcare CRM Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2021-2027

The Global Healthcare CRM Market size is expected to grow at an annual average of 13 during 2021 2027 The study included four key activities to estimate the current size of the Healthcare CRM market A ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FAD1E40EBE094132844F7FA0FFCAE020&url=https%3a%2f%2fwww.openpr.com%2fnews%2f2293780%2fcovid-19-impact-on-healthcare-crm-market-global-industry&c=10705623205888818491&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment