امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 30, 2021

Taking CRM to the Next Level

Customer relationship management — or CRM — software isn’t new and has been covered in the pages of Farm Equipment several times over the years. But the benefits bear repeating, and the system is only ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9499606E1EAF4FB9B51961833443145F&url=https%3a%2f%2fwww.farm-equipment.com%2farticles%2f19400-taking-crm-to-the-next-level&c=7557931897098243626&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment