امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, May 29, 2021

“What Did They Buy It For?”

They closed a huge deal, one of the biggest in their region for that quarter. I called them to congratulate them on their success, asking, “What did they buy it for?” The answer stunned me, the lead ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FAD1E40EBE094132844F7FA0FFCAE020&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fsales-management%2fwhat-did-they-buy-it-for-02408557&c=7450530353977918222&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment