امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 28, 2021

Salesforce Stock Looks Like It's Breaking Out Of A Bullish Flag Pattern

Salesforce.com Inc. (NYSE: CRM) shares were trading higher in Friday's session following the company's first-quarter print. Mizuho maintained a Buy rating on ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9729E70674244AE7A6B463178DB13D74&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fnews%2fearnings%2f21%2f05%2f21343802%2fsalesforce-stock-looks-like-its-breaking-out-of-a-bullish-flag-pattern&c=15532646145364249470&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment