امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 30, 2021

How to avoid the looming CRM crisis

A short while ago the CRMKonvos team had the opportunity to invite Frank Tjaben of SugarCRM into our living rooms or home offices for a lively discussion about whether businesses are facing a crisis ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9499606E1EAF4FB9B51961833443145F&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2fhow-to-avoid-the-looming-crm-crisis%2f&c=5868406372569959049&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment