امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 30, 2021

Even Without Slack, Salesforce Expects to Grow at Least 20% This Year

However, revenue and free cash flow increased 23% and 99% year over year, respectively, to $5.96 billion and $3.23 billion in the first quarter. Even better was the updated guidance for full ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F671580F699A483382934947F7D94166&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2021%2f05%2f30%2feven-without-slack-salesforce-to-grow-20-this-year%2f&c=7359306906282205157&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment