Golden ABC Inc., one of the leading fashion retailers in the Philippines and home to brands Penshoppe, OXGN, Regatta, ForMe, Memo, and BOCU, is expanding its partnership with Aptos, a market leader in ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FAD1E40EBE094132844F7FA0FFCAE020&url=https%3a%2f%2fwww.manilastandard.net%2findex.php%2fbusiness%2fbiz-plus%2f355757%2fpenshoppe-owner-taps-omnichannel-solutions.html&c=1485159944913005653&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment