امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, January 26, 2021

CRM Watchlist 2022: Yes, the Watchlist is back

I suspended the CRM Watchlist pretty early in 2020 due to what was becoming obvious. We were going to be in for a long haul with the pandemic and working from home more often than not — at least in ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5C2F277DA49443E4AC98C6617B0B6543&url=https%3a%2f%2fwww.enterpriseirregulars.com%2f169366%2fcrm-watchlist-2022-yes-the-watchlist-is-back%2f&c=15278923665100706738&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment