امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 28, 2021

California’s Privacy Rights Act: What Does It Mean For Your Organization?

CPRA will represent new requirements for organizations when it comes to how to handle AI-based customer profile changes.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DE52C49D4CD847AC9D6C28358AA67E2C&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fstephanzoder%2f2021%2f01%2f28%2fcalifornias-privacy-rights-act-what-does-it-mean-for-your-organization%2f&c=12364328048657287150&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment