امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, January 29, 2021

3 SaaS Stocks to Consider as the Trend Heats Up

All of this makes business software, especially cloud-based SaaS (software as a service) offerings, more valuable than ever. Cloud software provides a wealth of services that remote businesses cannot ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=52391B4802A543BF9FF290B801E5D6B4&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2f3-saas-stocks-to-consider-as-the-trend-heats-up-2021-01-29&c=5026919364752307895&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment