امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, January 29, 2021

CRM Analytics Market to Eyewitness Massive Growth by 2025 : Microsoft, Salesforce, Angoss Software

This press release was orginally distributed by SBWire Edison, NJ -- ( SBWIRE) -- 01/29/2021 -- The Latest Released Global CRM Analytics market study offers a critical assessment of key growth ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=52391B4802A543BF9FF290B801E5D6B4&url=http%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2f4957661&c=8696910934203022041&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment