امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, January 29, 2021

CRM Systems: A Must-Have in Modern Retail Banking

That’s where a good banking CRM system comes in. But (spoiler!) they’re not all created equal The banking CRM system also integrates the digital customer identity into the organization. Face-to-face ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9A9ED9E87FFD48088E248A9D7B1F5DF9&url=https%3a%2f%2fwww.crmnext.com%2fus%2fblog%2fcrm-systems-a-must-have-in-modern-retail-banking%2f&c=5852928028532985203&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment